هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

امیرمحمد گنجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نائب قهرمانی مهرام در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: در این فصل چند چیز برای ما مهم بود ابتدا اینکه با تیمی جوان و کم‌تجربه که سابقه چندانی در لیگ برتر نداشتند بازی‌ها را آغاز کردیم و مربیان ما به آنها اعتماد کرد و با همین بازیکنان توانستیم به مرحله پلی‌آف برسیم.

وی ادامه داد: ما در پلی‌آف می‌خواستیم تغییر رویه بدهیم و بدون بازیکن خارجی مسابقات را ادامه دهیم. به همین دلیل با یاران تمام ایرانی پا به مسابقات گذاشتیم. وقتی بازیکنان پتروشیمی به عنوان رقیب اصلی ما تغییر ‌کردند، ما هم مجبور شدیم حامد حدادی را جذب کنیم. به نظر من رسیدن به نایب قهرمانی با تیم کاملا ایرانی کار بزرگی بود که صورت گرفت.

مدیرعامل باشگاه مهرام عنوان کرد: 20 درصد مشکلات ما در مرحله فینال به خودمان مربوط است اما 80 درصد مسائل بیرونی در نتیجه نگرفتن ما تاثیر گذاشت. از بازی اول تا سوم، سوم و پنجم مسابقات طبق آئین‌نامه فدراسیون باید به سود مهرام تمام می‌شد. در دو مسابقه تهران باید بازی بدون تماشاگران پتروشیمی برگزار می‌شد. در دیدار نخست در ماهشهر هیچ اتفاقی نیفتاد، اما در مسابقه دوم پشت نیمکت مهرام هم به تماشاگران پتروشیمی اختصاص یافته بود و یک صندلی هم در سالن برای مهرام وجود نداشت. متاسفانه مسئولان فدراسیون هم به دنبال این هستند که فقط بازی برگزار شود و اتفاقی نیفتد. با رایی هم که صادر کردند همه چیز مشخص شد.

گنجی با اشاره به بازی آخر که در ماهشهر برگزار شد، گفت: در  ‌این بازی هر چند گفته بودند بدون تماشاگر است اما حدود 150 نفر در سالن حضور داشتند، به نظر شما آیا مدیر شرکت نفت، ‌پتروشیمی و یا مهمانان آنها آیا بوق و سوت می‌زنند؟ من هم اعتقاد دارم که بازیکن و کادر فنی آنقدر باید حرفه‌ای باشد که این مسائل روی آنها تاثیر نگذارد اما نباید این طور فکر کنیم که ما پیگیر این مسائل نباشیم. در آن بازی هم که در تهران تماشاگران پتروشیمی حاشیه ایجاد کردند چون مقابل رسانه‌ها بود مورد توجه قرار گرفت. اگر در شهرستان بود چندان اهمیتی به آن داده نمی‌شد.

وی در پاسخ به این سؤال که می‌گویند مهرام از نظر فنی در فینال مشکل داشت، گفت: بازیکنان ما تمام تلاش خود را انجام دادند اما در جاهایی که می‌بایست باهوش‌تر عمل می‌کردیم نتوانستند آن جور که باید تیم را جمع کنند. غیر از بازی اول ما 4 مسابقه بعدی که پیش بودیم را باختیم.

خبرگزاری فارس: گنجی: مصطفی هاشمی بهترین مربی ایران است، اما تغییر او تصمیم درستی بود

مدیرعامل باشگاه مهرام در پاسخ به این سؤال که آیا تغییر مصطفی هاشمی به این دلیل بود یا خیر،‌ گفت: ما به دنبال نتیجه هستیم نه به هر قیمتی. در مورد تغییر مصطفی هاشمی سرمربی تیم هم هیأت مدیره پس از جلسات متعدد به این نتیجه رسید. ضمن اینکه قرارداد این مربی با مهرام به اتمام رسیده بود. ما می‌خواهیم در باشگاه‌های آسیا بهترین نتیجه را بگیریم و اگر منطقی نگاه کنیم تغییر سرمربی، تصمیم درستی بوده است.

وی تاکید کرد: باخت در فینال چیزی نبود که باشگاه مهرام و مصطفی هاشمی آن را به راحتی فراموش و هضم کنند. با وجود این تغییر باز هم اعتقاد دارم هاشمی بهترین مربی ایران است و مربی جدید هم که انتخاب شود تنها برای جام باشگاه‌های آسیا است و برای فصل آینده هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393 ] [ 18:10 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar